Bangkok czy Budapeszt?

Podczas planowania naszych podróży, zarówno prywatnych jak i służbowych, zauważyliśmy, że nie ma na rynku porównywarki podróży, która łączyłaby w sobie wszystko - multimodalność środków transportu, możliwość wynajęcia samochodu i znalezienia hoteli. Trzeba było korzystać z kilku różnych portali internetowych, żeby zaplanować lot, sprawdzić przejazdy taksówkami lub autobusami miejskimi i wybrać hotel. Mamy 10-letnie doświadczenie w branży interaktywnej, zrealizowaliśmy ponad 500 różnych projektów dla naszych klientów, a teraz chcieliśmy stworzyć coś własnego.

Zdrowe blogi

Żyjemy w czasach, w których wcale nie tak łatwo zdrowo żyć. Godziny pracy się wydłużają, żyjemy coraz szybciej i w coraz większym biegu. Co za tym idzie, nie zawsze zwracamy uwagę na to co i jak jemy, a po długim dniu w pracy czy na uczelni często brak nam chęci i sił by ćwiczyć. ...

Teatr z miłości

Teatr jest bardzo silnym przekazem energetycznym „tu i teraz”, od żywych ludzi, a jeśli jeszcze trafimy na dzieło sztuki – choć jest ulotny, może zostać w nas na zawsze.

Hey You forever

Coraz częściej spotykam się z miłą opinią na temat mojej pracy od całkiem przypadkowo napotkanych, pozytywnych ludzi, co sprawia, że gdzieś tam w środku szczerze się uśmiecham - dziękuję!

Ślub na ostatni guzik.

Od 5 lat zajmuję się organizacją wesel – mogłoby się wydawać, że to sporo czasu, ale tyle potrzebowałam do tego żeby nabrać doświadczenia i poczuć się specjalistką „pełną gębą”. Przez ten czas doświadczyłam najróżniejszych sytuacji, poznałam wiele narzeczonych i par młodych, wysłuchałam różnych historii życiowych, czasami szokujących, a czasami romantycznych i z happy endem.

Blogujące firmy - warsztaty 2015

Pierwsze warsztaty za nami. I chyba nie ostatnie ;) Dziękuję bardzo wszystkim - uczestnikom, prelegentom i partnerom warsztatów. Mam nadzieję, że formuła wszystkim się spodobała. Roześlemy oczywiście do uczestników link do kwestionariusza ocenającego całość ;) Stay tuned! Poniżej zamieszczamy obiecane prezentacje i galerię zdjęć. ...

Głoski - cierpliwość i kreatywność

Mam kilka grup, które czytają bloga. Po pierwsze są to mamy małych dzieci. W różnym wieku o różnym statusie społecznym. Bo blog jest pisany tak, aby zrozumiała go zarówno osoba po podstawówce, jak i po studiach. Po drugie są to niejednokrotnie studentki (i studenci) logopedii oraz osoby pracujące jako logopedzi. Ci szukają przede wszystkim inspiracji do zabaw z dziećmi.
Czytaj dalej

Po prostu podróż, czyli wi-fi w dżungli

I kiedy właściwie pisaliśmy na blogu już tylko o podróżach, stwierdziliśmy, że nadszedł czas na rozdzielenie spraw ewidentnie zawodowych od poniekąd prywatnych.I tak powstał blog Po prostu podróż. W jego prowadzenie zaangażowane są obecnie osoby związane – mniej lub bardziej – z firmą Ancla Consulting , a i spółka wspiera na różne sposoby realizację naszych pasji podróżniczych.

Pod(różny) blog

Chcieliśmy tym sposobem dać naszym turystom możliwość wspólnego budowania bloga. Z doświadczenia wiedzieliśmy, że każdy na wakacjach spotyka na swojej drodze zabawne sytuacje. To dlaczego nie zrobić z tego zabawnego cyklu, w którym będzie można wygrać wyjazd weekendowy z biurem podróży Funclub?

Less is more

Komentarze użytkowników są dla nas bardzo ważne. Staramy się odpowiadać na każdy. To właściwie główne zadanie naszego bloga – chcemy pomagać użytkownikom. Czasami zdarzają się negatywne komentarze, ale publikujemy je, o ile wnoszą wartość do dyskusji.

Wiosna zapowiada się edukacyjnie

Przede wszytskim, o czym część z Was już wie, organizujemy pierwsze warsztaty z cyku BLOGUJĄCE FIRMY. Partnerami wydarzenia są najlepsze polskie blogi firmowe - blog Play i blog Orange. Zapowiada się bardzo ciekawie, praktycznie i przede wszystkim kameralnie i networkingowo. ...